zondag 8 juli 2012

Ding 17 Mobiel Internet

Mobiel Internet heb ik nog niet. Wel ben ik de gelukkige bezitter van een Ipad. Daarop staan verschillende apps. Waaronder ook natuurlijk die van de bieb. De verschillende apps zijn heel leuk om informatie te krijgen, of het nou om het laatste nieuws gaat, of een spelletje wordfeud te spelen, er gaat opnieuw weer een wereld voor je open. Internet op mijn mobiel is nog niet aan de orde; ik nog in het bezit van een huis, tuin en keuken mobiel, een oude nokia (nog net geen ijskast). Ik heb ook nog niet de behoefte om voortdurend binnen het bereik van internet te zijn. Zodra er iets ter sprake komt, gaan meerdere handen direct naar de mobiel om via internet iets te checken of op te zoeken. Dat geeft toch weer zo'n unox-feestje effect. Maar het heeft natuurlijk het grote voordeel dat je, indien echt nodig, direct de informatie bij de hand hebt en niet eerst naar huis moet, computer opstarten en dan pas je informatie opzoeken.
Het heeft zoals alles voor- en nadelen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten