zondag 15 juli 2012

DING 23 EVALUATIE/FINISH

Aan de 23-dingen cursus ben ik vol enthousiasme en nieuwsgierigheid begonnen. Met een aantal pubers in huis voelde ik mij af en toe toch iemand uit de prehistorie... Met het verloop van de diverse dingen zijn de rollen toch af en toe omgedraaid. Ik kon hun op nieuwe dingen wijzen en zij konden mij bij o.a. twitter, facebook e.d. (met name de social media) helpen. Af en toe was het, net als bij iedereen, moeilijk om voldoende tijd vrij te kunnen maken voor al deze "dingen". Door de hoeveelheid aan informatie en mogelijkheden bij elk nieuw ding zijn bepaalde zaken weer een beetje op de achtergrond geraakt. Maar de basis is gelegd en nu kun je elke onderdeel of bepaalde onderdelen die je interessant vond gaan uitdiepen. Door het lezen van de andere blogs kom je nog meer tips en leuke sites tegen. Zo ontdek je steeds weer nieuwe dingen. Het is met recht een wereld die voor je opengaat. Ik hoop dat de bibliotheek d.m.v. de diverse onderdelen goed in beeld blijft bij een breed publiek. Dat wij jongeren daarmee verrassen en wij de jonge ouderen bijvoorbeeld door cursussen aan te bieden, ook wegwijs kunnen maken in het digitale "pretpark". Oftewel dat de bibliotheek een plek blijft waar iedere leeftijdsgroep het fijn vindt om er regelmatig te vertoeven. Annemarie, dank je wel voor je fijne begeleiding.

1 opmerking:

  1. Woohoo! Je hebt het gered!
    Ik ben blij dat je het al en al toch leuk vond om te doen. Ik denk dat je jezelf duidelijk een mening hebt kunnen vormen over de dingen, die inderdaad een basis vormen voor het web2.0.
    En graag gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen