woensdag 11 juli 2012

Ding 20 Muziek online beluisteren

De "ding" vind ik echt heel leuk. Ik heb een account bij Grooveshark aangemaakt en daar muziek opgezet. Het voordeel van deze sites is dat je nu alleen de echte mooie nummers kunt uitkiezen. Vroeger kocht ik nog wel eens een lp of cd waarop een paar favoriete nummers stonden en de rest moest je maar op de koop toenemen. Wij hebben wel alle lp's nog bewaard en ook altijd een pickup gehad (zelfs een nieuwe aangeschaft een maand geleden). Hierop worden bijna dagelijks (m.n. door mijn man) lp's gedraaid. Dit is echter de muziek van heel wat jaartjes geleden. De muziek van nu kun je downloaden en beluisteren. Voor de bibliotheek denk ik niet dat een positieve ontwikkeling is. Als je alles op je pc kunt opzoeken, waarom zou je dan nog naar de bibliotheek gaan om een cd te lenen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten