maandag 9 juli 2012

Ding 18 Library Thing

Ik vind aardig om een catalogus van je "bibliotheek" te maken en over deze en aanverwante boeken informatie uit te wisselen. Dit is echter wel iets dat je zou moeten bijhouden. Dat is op dit moment voor mij geen haalbare kaart. Ik ben al blij als ik even tijd heb om zelf een boek te lezen. Maar voor leeskringen, en voor lezers van bijvoorbeeld een bepaald genre is het handig om informatie uit te wisselen en tips c.q. titels aan elkaar door te geven. Het zoeken van bepaalde boeken is tijdrovend. Misschien niet voor Engelse titels maar ik lees liever in het Nederlands. Ik heb een kleine selectie gemaakt van mijn "bibliotheek". Van de series heb ik alleen 1 titel toegevoegd.
Het lukt mij op dit moment niet om mijn boekenkast te tonen. Wordt aan gewerkt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten